Inspirace z praxe
-
Kompostování - aneb uzavřený cyklus jídla
Uzavřený cyklus ovoce a zeleniny. Bioodpad ze svačinek - tráva ze školního pozemku - tři roky prohazování- na závěr
-
Modelujeme krajinu
Žáci diskutují o významu krajiny, jednotlivých jejích složek, vlivu člověka na krajinu, změně klimatu. V aplikaci Icograms Designer (https://icograms.com/) vytvoří
-
Domeček z kartové krabice
Děti si vyrobily domeček z kartonové krabice. Do domečku si udělaly z kartonu i stůl, z kostek židličky. Paní učitelka dětem pomohla zalamovacím
-
Komunitní semínkovna
Ve spolupráci s městskou knihovnou jsme založili komunitní semínkovnu. Při rozjezdu jsme použili sklizená semínka rostlin ze
-
Dárky ke Dnu laskavosti
Již několik let se naše škola zapojuje do Světového dne laskavosti, který je 13. listopadu. Organizujeme humanitární sbírku
-
Waste - Odpad
Problematiku odpadu jsem zařadila i do hodin Aj v 8. ročníku. Myslím si, že je důležité o tom mluvit i v angličtině. S žáky jsme si
-
Nepotřebný hrnec = pítko pro opylovače
Nedávno založili Družiníci na školní zahradě Divokou zahradu, kde opylovači i jiní obyvatelé zvířecí říše najdou své útočiště. Aby živočichům usnadnili
-
Aktivity na téma Voda
Rozdělení žáků do týmů (např. trojice), stanoviště, kde plní úkoly: filtrace znečištěné vody,
-
Rybičky z plastových lahví
Plastovou láhev zmáčkneme, natřeme akrylovou barvou a
-
Hmyzí domeček
Ze zbytků dřívek jsme s dětmi vytvořily hmyzí domeček. Domeček děti vyplnily přírodním materiálem. V odpolední družině jsme